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LA DIFFÉRENCE ENTRE
les bases de données Windows, Web et distantes

Comprenez les différences entre les fonctions de chaque méthode d’accès

Les différences entre Web et Windows diminuent chaque année avec chaque nouvelle version. Le tableau ci-dessous présente les différences actuelles entre l’accès à la base de données principale, une base de données "web" et une base de données distante. Nous espérons que ces distinctions vous aideront à déterminer la stratégie de déploiement qui convient le mieux à votre équipe.

Cette table de comparaison reflète les fonctions incluses dans les nouvelles versions. Certaines fonctionnalités peuvent ne pas être disponibles dans les anciennes versions de Act!

Fonctions
Local Master Database
Web Database
Remote (sync) Database
Full Contact, Company & Group Management
Create & Manage Contacts, Companys, and Groups
Duplicate Checking settings, scan for duplicate records
Create and Manage Secondary Contacts
E-Mail Document option on Document tab
Email from template
Write, Email, and Merge Mail
Add document attachments as shortcuts
Replace, copy, or swap field data for multiple contacts
Create & Manage Companys
Copy or move contact data
Act! Dialer
Fax integration
Social Updates
Edit Contact Access (Make Public, Make Private, Create Access List, Add or Remove Users/Teams) for multiple contacts
Edit phone number format defaults
History recorded when printing a document (Mail merge directly to printer does create history).
No option to "Open each view in its own window" in Preferences
Quick Print
Create or Edit Layouts (see list of web limits below)
Layout Designer Limitations in Web: Change fonts, text alignment or colours, or width of layout
Full Calendar Management
Create and manage scheduling
Create and manage custom activity types, resouces, & priorities
Create or Manage Activity Series
Schedule resources within activities
Create or Manage Smart Tasks
Timer
Use of Act! Resources when scheduling
Edit List Values for the Regarding field when creating an Activity
Full Opportunity Management
Create and manage Opportunities
Create and manage products
Create and manage processes
Create and manage sales stages
Freeze Columns in List View
Administration Features
Add, edit or delete database fields
Add, delete, enable, or disable users
Define a password policy
Use of Act! Diagnostics utility (ACTDIAG)
Setup and use field triggers
Database maintenance (check, repair, reindex, delete)
Use of Act! Scheduler
Manage Addons Feature
Preferences: Colours & Fonts
Preferences: Communication Tab
Backup and restore databases
Edit Contact Access (Make Public, Make Private, Create Access List, Add or Remove Users/Teams) for multiple contacts
Full Marketing Features
Act! Marketing Automation
Act! emarketing
MailManager4act
Full Report Management
Create new or edit existing report templates
Insights (v20 or higher)
3rd Party reporting tools
Create new or edit existing Dashboards
Searching & Lookups
Lookup Menu from Pull-down menu
Left Side Navbar Lookup field
Advanced, Universal & Keyword Search
Show "Look For" Option in List View
Lookup > Contact Activity
Lookup by Example
Synchronization Management
Create and re-create remote databases
Initiate or schedule synchronization
Install remote databases
Synchronize Act! data with a handheld device
Unpack and restore remote databases
Remote database synchronization panel (edit, delete remote databases, and sync sets)
MS Office Integration
Only available in Web with Internet Explorer
Importing
CSV files
Excel files
Dbase
Act! database
Outlook
Exporting
CSV files
Excel files (using Export to Excel function)
Act! database
Txt files
Custom Tables (Premium Plus)
Manage Custom Tables Menu
Edit custom table data
Import into custom tables
Manage Templates
Sequential Field Settings
Activity Fields
Editing Field Security settings
Right click functionality
Presents browser options in Web
Customize menus and toolbars
= Included
= Not Included
= Partially Included

Définitions :

  • La base de données principale locale (Local Master) se trouve sur votre serveur ou votre poste de travail et ne peut être consultée directement que par le personnel autorisé de Keystroke
  • La base de données "Web" est le moyen efficace d’accéder à la base de données hôte avec un navigateur, une tablette ou un smartphone.
  • Une base de données distante est créée à partir de la base de données hôte et est déployée localement sur les ordinateurs des clients pour une utilisation avec le logiciel Act! sur windows. Ces bases de données se synchronisent avec la base de données hôte.

* Certaines des fonctions Web énumérées ci-dessus peuvent nécessiter la dernière version du logiciel Act!

Qui sommes-nous ?

Spécialistes dans les solutions CRM pour les petites et moyennes entreprises, à travers des services de conseils, de déploiement, d’hébergement, de support et de développement logiciel.

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